TERMENI SI CONDITII
Prin folosirea site-ului, acceptati termenii si conditiile expuse mai jos. Pentru folosirea corespunzatoare a site-ului se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. Site-ul (numit in continuare “SITE”) este adminstrat de catre Uniforme Medicale Promedi SRL (numit in continuare “SOCIETATEA”), cu sediul social in Str. Diaconu Coresi, Targoviste, Dambovita, avand codul de inregistrare fiscala 34159397, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J15/146/2015.
SOCIETATEA deruleaza activitati pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SOCIETATEA precizeaza ca imaginea produselor are caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre SOCIETATE. De asemenea, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de catre SOCIETATE fara preaviz sau pot contine erori de operare.
Din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa SOCIETATEA incearca sa prezinte informatiile cele mai relevante clientilor sai.
Promotiile si ofertele prezente pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil.
SITE-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de catre aceste site-uri precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri.
Definitii:
UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Termenii si Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE.
CLIENT: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Termenii si Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, ce initiaza si finalizeaza o comanda.
UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii SC PROMEDI FORMA SRL.
COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT.
CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLINETUL este de acord efectueze plata acestora.
UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare.
Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunindu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.
Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.
Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.
DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL
Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile pe SITE.
Daca SOCIETATEA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea SOCIETATII catre CIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.
SOCIETATEA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE. Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat.
OBIECTUL CONTRACTULUI.
Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SOCIETATE. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre SOCIETATE pe SITE.
PRETUL CONTRACTULUI.
Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE. Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz.
SOCIETATEA atentioneaza asupra faptului exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra pretului corect.
Pretul include TVA.
MODALITATEA DE LIVRARE.
SOCIETATEA isi va îndeplini obligatiile contractuale în termen de cel mult 30 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.
SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.
Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat.
MODALITATEA DE PLATA
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA. SOCIETATEA va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata ramburs: Plata ramburs se face in lei, integral, la livrare produselor prin serviciul de curierat, dupa verificarea coletului de catre CLIENT. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.
SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora.
POLITICA DE RETURNARE
PERSOANE FIZICE:
Consumatorul are obligatia sa notifice în scris comerciantului, completand formularul din partea de jos a site-ului – https://promedi.ro/retur-produse/ ca renunta la cumparare si sa returneze produsul/produsele oferind toate detaliile comenzii in cauza, fara penalitati, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului, conform O.U.G. 34/2014 si a Ord. 130/2000 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, doar cu respectarea conditiilor de mai jos.
Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare. Cererile de returnare ce depasesc acest termen vor fi considerate nefondate/invalide.
Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura sau folosinta/purtare/spalare, zgârieturi, pete, lovituri, produsele nu sunt in aceeasi stare in care au fost primite, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, documente de achizitie insotitoare, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. In cazul neacceptarii returului, coletul va fi trimis inapoi catre client.
Articolul trebuie returnat in ambalajul original nedeteriorat, cu accesoriile si etichetele intacte. Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator produsul – intr-un ambalaj extern – astfel incat pe ambalajul original sa nu se lipeasca de catre curier sau altcineva, etichete si sa nu se faca inscriptionari. Totodata trebuie sa ne furnizati, in original sau copie, un extras bancar al contului propriu (nu putem plati intr-un cont apartinand unei alte persoane ci doar al persoanei ce apare pe factura!).
În cazul exercitarii dreptului de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur intr-un cont bancar al clientului ce a returnat comanda. Costul transportului NU se returneaza! In cazul returnarilor partiale ce au beneficiat de transport gratuit, vom intocmi o factura storno pentru produsele returnate, se va recalcula comanda cu costul produselor ramase la client si adauga – in functie de valoarea rezultata, costul aferent transportului initial. In cazul returanrilor totale ce au beneficiat de transport gratuit, pe factura de stornare se va adauga costul transportului bonus initial.
Exceptii:
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate.
Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
- Produsul nu este in conformitate cu specificatiile de pe site-ul www.promedi.ro;
- Coletele prezinta deteriorari grave;
- Produsele au fost livrate gresit;
In cazul marimilor eronat comandate, produsul/produsele vor putea fi schimbate cu alte marimi doar cu respectarea conditiilor obligatorii de mai sus referitoare la returnari. Costurile schimbului vor fi suportate de catre client in cazul sabotilor si accesoriilor, pentru costumele productie proprie vom suporta noi costul unui transport. In cazul optarii pentru schimb de produse se anuleaza optiunea ulterioara a returului.
Clientul care a notificat SOCIETATEA in legatura cu intentia schimbului are obligatia ca sa returneze coletul, cu respectarea conditiilor de mai sus, in termen de 14 zile lucratoare.
Exceptii:
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
- a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate.
Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
- Produsul nu este in conformitate cu specificatiile de pe site-ul www.promedi.ro;
- Coletele prezinta deteriorari grave;
- Produsele au fost livrate gresit;
In cazul marimilor eronat comandate, produsul/produsele vor putea fi schimbate cu alte marimi doar cu respectarea conditiilor obligatorii de mai sus referitoare la returnari. Costurile schimbului vor fi suportate de catre client.
Clientul care a notificat SOCIETATEA in legatura cu intentia schimbului are obligatia ca sa returneze coletul, cu respectarea conditiilor de mai sus, in termen de 10 zile lucratoare.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA.
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia.
SOCIETATEA va fi intotdeauna responsabil fata de CLIENT pentru toate obligatiile contractuale.
TERMENI DE LIVRARE
SOCIETATEA va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsul comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.
SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivate de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 30 de zile.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.